Alla har varit fjortisar!

MITT FÖRSTA VIDEOINLÄGG SOM ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PINSAMT!
Vad fan babblar jag om?! 
Diskuterar blondinryckten eh och fjortisar!
Öh..
JAG VAR FÖRFAN FJORTIS!
Min kille dör av skratt när han ser den, det är hans favorit! ^^
Därför bjuder jag på den så han får ett gott skatt där borta i Grekland..
Och jag vet att jag stannar upp och säger.. *det spelar ingen roll* och viftar med håret.
Vet inte varför HAHAHAHAH hade köpt mitt första löshår, fast jag hade långt :o
Gud så pinsamt , och ljusröst man hade.
På ren svenska
VILKEN JÄVLA TÖNT MAN VAR!
1 och ett halvt år nu, PJUH tur att man inte är sådär pinsam nu för tiden, skulle hellre ta mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0