Dan åker till Grekland..

På torsdag, fy vad jag kommer sakna honom!
Som tur är han bara borta i en vecka men ändå!
Hans syster ska gifta sig så han är den ända som kommer att åka.
Sorligt att vara utan honom i en veeecka, men vet ni vad?
Jag skulle ju ha åkt till Grekland nu i sommar med Alicia babe men fick inte av en anledning.
Men till vintern så ska jag och dan boka biljetter till Grekland eftersom hans syster och hennes snart nyblivne man bor där, och se till att åka på sommaren.
Vi bokar alltså biljetter 6 månader innan resan, GRYMT skönt..
Men det är ett år kvar, ska se till och fara iväg med honom i Maj eller något och vara borta i 1-2 veckor.
Snart har jag träffat hela hans familj.. huh! 
Jag och mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0