Det blev tre timmar!

Haha!
Jag står inte ut med den där satans värmen jag vill ha vinter NUUUUU nu nuu! 
Jag är en sån där person som vill ha sommar, och sen när sommaren kommer så vill jag ha vinter haha.
Whatever eftersom jag sovit typ två timmar i natt så orkar jag inte göra något fast jag blev bjuden på grillparty vid rålis.
Imorgon ska jag faktiskt ut med familjen och bada, lite ovanligt öhm.. brukar inte göra det men det lär bli en riktigt svenne familje dag, kanske bli på björn Ö.
Men det ska nog gå bra.
Sitter nu och dricker cola! 
SVAAAAALKAAANDE!

Kommentarer
Postat av: queenofpiink

fin blogg =) hur har din dag varit då?



kram

2010-07-13 @ 23:09:02
URL: http://queenofpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0