Godnatt!

Det är ju trots allt sommarlov så man får ju passa på antar jag?
Jag är sjuk, eller ja jag känner mig dålig så ja jag får hoppas på att jag inte blir sjuk nu.
Har märkt en sak nu, har inte ätit sen jag var med Felicia, vi åt nån äckligt kladdig kyckling curry bagette runt halv två och efter det kände jag mig lite halvsnurrig, sen när jag kom hem så drack jag upp min monster energy och sedan har jag tappat matlusten, man får hoppas på att det håller länge.
Tänk nu såhär ser jag ut nu men tänk.. detta minus 5 kg = Dream body?
Jag vet iallafall att det inte är någon ide att svälta sig, en orsak är att jag har lågt blodtryck och behöver äta orsak två är att när man börjar äta igen så går man upp det dubbla.
Men att bara leva på vatten och sallad under en viss tid skulle kanske förändra nåt?
Och promenera en timme om dagen.
Har ju mina Ali också, dom hjälper ju mig att tappa yttligare fler kilon!
Och när jag börjar äta *mat* igen så kan man ju promenera för att inte gå upp dom kg man nyss tappat.
Det ända jag vill förändra kroppsligt är min mage, liiiiite grann bara!
Är rätt glad annars, ser ju inte tjock ut liksom.
Wish me luck!
Men nu ska jag sova, godnatt hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0