Har man tråkigt så har man!

1. Fullständigt namn? - Nathalie Eliisa Nike Mattsson
2. Exakt ålder? - 15, 16 den 30 juli
3. Vart bor du? - Stockholm.
4. Bor tillsammans med? - Min familj, snart med killen!
5. Husdjur? - Inga husdjur.
6. När är du född? - 94a
7. Något jobb? - Nej i
8. Vad har du ätit? - Ingenting än så länge 
9. Dagens klädsel? - Mjukiskläder.
10. Hur många har du kysst? - Ingen aning, haha!


FAVORIT:
11. Film? - Titanic/Skräckfilm..
12. Låt? - Chupa chupa haha! ;)
13. Mat? - Sallad.
14. Dryck? - Dont now..
15. Stad? - Stockholm
16. Land? - Vart som helst där det är varmt!
17. Ämne i skolan? - Engelska.
18. År? - 2010


ANTINGEN ELLER:
19. Svart eller vitt? - Svart helt klart.
20. Hund eller katt? - Hund!
21. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på hur humöret.
22. Tv-spel eller datorspel? - Inget av det.
23. Singel eller upptagen? - Upptagen
24. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Ingenting av dom. 
25. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
26. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
27. Svart hår eller blont? - Blont
28. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
29. Choklad eller lakrits? - Lakrits.
30. Göteborg eller stockholm? - Stockholm såklart
31. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
32. Coca cola eller fanta? - Fanta
33. Pizza eller kebab? - Kebab
34. Randigt eller prickigt? - Randigt
35. Älska eller älskas? - Älskas!
36. Leva eller dö? - Leva.


VAD:
37. Gör dig glad? - Vänner och killen.
38. Gör dig ledsen? - Tappar räkningen.
39. Vad vill du helst göra nu? - Sjunga.
40. Önskar du att du slapp göra? - Slippa gå i skolan.
41. Vill du ha nu? - Min kille.
42. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ingenting speciellt.
43. Längtar du till? - Alicia och Dan.
44. Ångrar du i ditt liv? - Att jag satte mig själv i en jävligt onödig situation.
45. Är det bästa som har hänt dig? - Första dagen jag träffade dan och när jag blev *tajt* med Alicia och Felicia finns så jävla bra och dåliga minnen med dom.
Dåliga minen, då menar jag..= Roliga saker.. som ändå.. man inte skulle ha gjort liksom. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0