Hemma nu!

Hej på er sweeties!
Hur är det med er?
Med mig är det great, kom just hem och idag har jag inte uppdaterar någonting alls!
Idag var jag snabbt vid Skanstull och handlade lite smått.. och på måndag ska jag handla saker inför my big fucking party, känns grymt kul och jag längtar!
Hursomhelst så träffade jag en *anonym person* idag och åkte ut till ett ställe och pratade.
Personen vill inte få sitt namn uppsagt här i bloggen på grund av vissa skäl vilket jag förstår, creed!
: Tänkte bara säga en sak till er alla gulliga läsare, Behandla eran kille/tjej med respekt och kärlek. Om man bara klagar på att en människa är otrogen när han/hon inte är det så tröttnar personen och blir det tillslut!
Bara ett tips från min sida.
Fick hörs lite saker av min kompis, om hur hans tjej behandlar honom.. Tycker synd om honom, han kommer antagligen lämna henne om hon inte ändrar sig!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0