Imorgon ska jag bada igen!

Jag och Felicia dissade Danne idag, för er som undrar så är det en kille som råhatar min kille, en kille som vill ha mig, och en kille med för högt självförtroende ni vet?
Han går runt med 8 pack han är 20 år gammal, tror han är typ bäst och jagar en 15 åring som mig?
Antingen vänner eller ingenting alls men han verkar ha svårt för att vara min vän
Ovanligt daah?
Så fort jag bråkar med min kille eller tvärtom så kommer alla töntar och säger.. * Men du som är sååå snäll och söt du borde fixa en ny tjej/kille.*
Jag och dan skrattar åt er kossor, haha fyfan vad desperata ni alla är?! 
Ni är så IQ befriade..
Well nu så ska jag sluta bitcha mig, jag ska ladda upp för imorgon.. med att SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0