Ingen utgång!

Är man så jävla full att man inte ens kan svara på ens samtal så skiter jag i det, haha.
Orkar inte skämma ut mig iallafall.
Så jag klarar mig nog hemma ikväll med chips dip och tv tittande, har dock inte tittat på TV på evigheter!
Blev lite sugen på att gå ner och hyra film men det är ALDRIG kul att titta på film själv, så näe jag struntar i det också!
Idag så var jag ute nästan hela dagen och jag lagade mat faktiskt, KÖTTFÄRSÅS och spaghetti! 
Är ingen mästerkock tyvärr men det smakade SKAPLIGT iallafall.
Något jag hysteriskt börjar sakna är tjejkvällarna i Alicias dagis med hemmagjord Taco och allt skitsnack!
Nåja.. inte såååå längt kvar nu!
Men just nu festar Alicia på Laganas i Grekland, SUCK vill också vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0