Jag älskar älskar äälskar dig bästavän!

Alla ni har väl barndomsvänner kvar, fast jag och min bästa barndomsvän Jawahir tappade kontakten och träffades idag för andra gången på 6-7 år.
Den tjejen är underbar och jag älskar henne helt klart, hon är grym och vi är så jävla lika till sättet!
Vi blir som barn ihop, och vi är med varandra som vi var som barn.
Jag lovar att alltid hålla kontakten med henne!
Hon är så jävla kul och umgås med..
Haha idag så träffades vi av en slump, jag bad henne ringa mig och frågade ifall hon kunde ge lite tips på hur jag skulle fixa mitt hår osv, hon skulle träffa en kille men han var så jävla tråkig så hon åkte hem till mig istället, vi drack champange och sjöng, dansade pratade och hade super duper kul.
Och på vägen hem så köpte hon en sån där choklad från en automat och sen fastnade den på vägen och hon blev helt galen HAHA.
Så vi började sparka på den där automaten haha!
Och självklart ramlar jag på tunnelbanan, fyfan vad kul vi hade.
JAG ÄLSKAR HENNE SERIÖST :D
Jag och hon gjorde ett videoinlägg när vi *sjunger* OSERIÖST såklart ^^
Såhär ser man ut med gammalt smink, och ofixat hår..
Och det här våran tråkiga humor... nånstans nära slutet så kunde ingen av oss texten gud vad jag skrattade..
HAHAHAHA!
Tro mig det här är OSERIÖST, men.. jawa tvingade mig lägga upp detta och jag bjuder på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0