Jag älskar dig!

Skulle aldrig vilja leva utan dig för då skulle mitt liv kännas ovärt.
Jag skulle känna mig ensam utan dig, för det finns bara en som du. En underbar kille med otroligt fint hjärta.
Som jag känner dig känner ingen annan dig.
Jag älskar så som du kysser mig, jag älskar dig så ömt du tar mig runt midjan..
Jag älskar när du viskar i mitt öra mitt i natten att du älskar mig, jag älskar dig när du ibland hånglar upp mig mot väggen och när vi nästan ramlar omkull på stan för att vi kysses och kramas så jävligt med varandra.
Alla tider med varandra.. 2008 - 2009 - 2010.. tiden rinner som vatten.
År 2008 så var jag inte kär i honom utan jag ville bara ha honom för att visa upp honom bland mina fjortis kompisar, jag blev tillsammans med honom för att han bar 96 byxor och använde wax i håret.
Men senare in mot sommarslutet så blev vi kära.
Och nu väntar våran framtid, våra framtida barn, våra förlovningsringar, vårat giftermål..
Miss it! :)

Naew.. sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0