Kom just hem.

Var ute och badade med Felicia babe, Grr man får så jävla ont i huvudet om man solar och badar för mycket!
Vi träffades runt ett i Slussen och åkte till Hornstull solade, förr var vi vid Rålis men fan vad mycket stenar och skit det fanns där, skrapade upp knäskålen så det började blöda.
Vet inte hur mycket sår jag har på benen igentligen?!
Whatever..
Det var en kille som satt på tåget som tydligen var arg på någon som han pratade med i telefon, han tittade på fellan innan vi gick av och sen när vi gick vid perrongen så visade han *slicka fitta* tecknet.
Usch fuck vad jag hatar sånna drägg!
Haha men fellan är ju en riktig pudding så det är ju klart killarna håller på med henne.
Men om det blir för jobbigt så tar vi hjälp av varandra för att visa att dom ska hålla sig undan! 
Och om inte ens det går så får dom känna på mina aggresioner, WE ARE FUCKING LESBIAN BITCHFUCKER STOP LOOKING AT US, U MAKE ME FEEL SICK!
Det brukar fungera!

Även om jag ser schyst och blyg ut, så gömmer sig.. den riktiga delen av mig.
Tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0