Nämen.. öhm hej?

Dålig uppdatering, JAG VET!
Jag har varit grymt upptagen och inte haft tillgång till internet så jag ber om ursäkt för det första.
Men jag har flytt städat så jag var tvungen att hjälpa mamma eftersom pappa jobbade, jag känner mig superduktig efter en hel dag med att bara städa?
Jag som suger på att städa.

Kunde till och med inte ens träffa Dan idag fast han frågade, brukar alltid försöka bli klar så jag kunde ha träffat honom men jag kunde inte.
Morgondagens planer..
Möta Felicia och åka och kolla hennes piercing, sen ska vi åka till hornstull och bada, hoppas man får färg nu? 
Grr..
Kommer hålla mig dåligt uppdaterad imorgon också tyvärr men ska bjussa på bilder när jag är tillbaka! 
Ni klarar er nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0