Nämen..

Tjenare söta bloggläsare, jag har verkligen inte haft tid och blogga men jag fick tillfället nu så jag gör det. :)
Jag har haft en lite udda kväll men det var riktigt roligt med tjejerna.
Det började med att jag var riktigt grymt otaggad eftersom allt gick åt helvete med sminket osv.. men sen så löste sig allt.
Carolina och Jakob kom iallafall förbi och det var jätte kul.
Först så mötte vi upp Jakob och han är grymt snäll, vi alla låg i sängen och körde sanning och konsekvens, pratade, gick upp och pratade med resten av folket som var här.
Sen så jakob tvungen att dra, det var såååå trist men han skulle komma tillbaka senare, för han skulle åka och träffa någon.
Sen gick vi ner till bussen och skulle möta upp carro, vi gick ner och dansade och sjöng på gatan medanst vi väntade på bussen.
Vi kom tillbaks.. och dansade, jag har ALDRIG dansat så mycket som jag gjorde igår.. och tro mig det var svettigt, sen körde vi snurra flaskan.
Jag blev superduper ledsen för att Jakob inte hörde av sig och började böla haha, riktigt ordentligt.
Sen hörde han av sig och han kunde inte ta sig till alicia eftersom sista bussen redan gått.
Hahah jag var så himla sur så mitt i natten så gick jag och felicia till Orminge.. bara för att träffa honom!
Vi var hemma när klockan var fem och det spöregnade, och jag somnade med en gång..
:)
Hahaha ja..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0