Nattie har en känsla..

Ifall man är tillsammans med någon som jag då, så kan man känna sig *skyldig* när man träffar killkompisar.
Det kan kännas konstigt, eftersom nästan alla mina killkompisar är intresserade av mig.
När man träffar en kille som är ens kompis men ändå veta att killen som du träffar gillar dig, Då känns det som att man är otrogen, nästan iallafall fast man inte är det.
Har ni känt av detta någon gång?
En annan sak är ju att min kille inte träffar tjejkompisar längre pågrund av att han har mig, och jag har gjort samma sak.
Då skulle man känna sig dum av att träffa killkompisar.
Mycket skitsaker har hänt, vilket får mig att strunta totalt i andra killar i min omgivning.
Förrutom några få, som min kille vet vem dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0