Omöjligt att sova!

Jag dör av värmen här i Sverige på natten, hur fan ska jag då klara av värmen om jag åker utomlands? 
Det kan vi alla fundera ett bra tag på haha!
Tog nyss en kalldusch och tänkte blogga lite mer nudå.. Får ju passa på, min uppdatering lär väl suga imorgon (som vanligt).
Men hursomhelst..
En fråga nu till er läsare från en av mina tjejkompisar, kanske inte vilken fråga som helst..
Har ni varit med om något som sårar er, kärlek möjligtvis?
Varit orolig över att killen/tjejen är otrogen och hela tiden ha känsla och kanske till och med haft bevis, (dock inte bild) men ex vis att man sätt ett sms eller meddelande, fast personen förnekar otroheten ? 
Och sedan drömt om att killen/tjejen faktiskt är otrogen och att det har känts skrämmande verkligt?

Isåfall skriv i kommentarsfältet om eran upplevelse!
Min tjejkompis har varit med om just detta och är lite halvt orolig om vad hon ska görs osv..
Så hon vore tacksam, har ni varit med om detta så skriv i kommentarsfältet!
Själv vet jag inte riktigt, men en sak vet jag nu iallafall.. att jag Ska dock försöka sova nu.
Hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: bianca

SÖT BLOGG:D

2010-07-12 @ 11:21:57
URL: http://biancal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag har varit med om det, har en kille nu som jag inte riktigt kan lita på men han vill att jag ska lita på honom. Han smsar med någon, hon/han heter godis i hans mobil, dom skriver du är mitt hjärta o allt sånt. men ändå kan min kille ses på stan, träffat mina föräldrar och vill ha en framtid med mig. Jätte konstigt?

När jag frågar vem är det?

han säger min kompis eller så. Sen frågar jag vem är tjejen så sa han, ingen... men kan lite mer o mer på honom för han säger ta numret och ring upp själv. men vågar inte. :(

2010-07-12 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0