Psst visste ni en sak?

Jag har bara haft 4  förhållanden.
Mitt första var i Ettan, (lite coolt att vi hittade varandra igen efter att inte ha haft kontakt på 8 år) och tro det eller ej det var seriöst eftersom vi var tillsammans länge, tydligen så fanns snyggheten inom mig redan då..
Mitt andra förhållande var med en kille som heter Anton, detta var runt 13 års åldern. Ganska seriöst.
Mitt tredje förhållande höll inte länge, Mohammed blev den utsatta jag krossade hjärtat på.
Och nu mitt fjärde, med Dan som ni flesta vet och vem vet det kanske tar stopp där?
Tänk er va, jag har bara haft 4 förhållanden under hela mitt liv ganska lite..
Men bortsett från alla miljoner tals flörtar jag får varje dag så spelar det inte så stor roll! 
På ren svenska..
Jag får nästan vem jag vill, det är inte svårt att hitta, dom finns överallt.
Men som sagt är man i ett förhållande så ska man hålla sig till den personen och inget mer!
Här var min första killen jag hade när jag var 7 år, då var han 9! 
Aww, men idag är han tillsammans med en söt tjej som heter Anna.. Hoppas förhållandet funkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0