SAFAAARI KAN TA SIG I ARSLET!

HAHA än är jag uppe och är skit sur på mitt internet som bara stängs av när jag är mitt i ett inlägg!
Vad redo att slå sönder datan hahahahah, ja ni jag har suttit vid datan i över 10 timmar på sträck nu, hur fan orkar man då frågar jag mig själv?!
Känns som klockan var tolv nyss men det var ju för sju timmar sen hehe.
Jag har lyssnat lite på Nelly furtado och flummat lite på msn med mitt ex, SKIT TRÅKIGT!
Hmmm vad mer?
Jag kan inte sova, kommer väl antagligen däcka runt tio tiden och sova hela dagen.
SO FUCKING MY STYLE!
Oh gosh är så jävla flummig hahahahah, SÅÅÅÅ HEEEEEEEEEEEJDÅÅÅ!
Vi hörs när vi hörs,
(Man vet aldrig när jag uppdaterar igen)
HEHE U KNOW ME!

BILD TOOOOOOOORKA, FÅR VÄL TA MER EGOBILDER I ÖVER MORGON..
GOOOOOOOODNATTTTTTTTTTTTTTT :D, ELLER GODMORGON eller vafan man nu säger..
Jag ska iallafall fortsätta spela hög musik tills MUSLIM TANTEN OVANFÖR bankar sönder golvet, medanst ni töntar sover..
Aj aj aj vad stygg jag är.. :§
PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0