Saknar min kille!

Men en vecka kvar, jag klarar mig!
Har ni också någon som ni älskar? 
Den där söta killen som inte skäms över att ta med sin tjej ut på stan utan smink, killen som presenterar sin tjej för sin familj, killen som kommer mitt i natten om man behöver det.
Yeah u know..
Allt det där har han gjort.
Killen som ger dyrbara presenter och viskar en i örat *jag älskar dig* och killen som faktiskt struntar i små bitches och tjejer som vill ha honom.
Det är inte många det!
Sen vet ju dock hans mamma om våra planer inför framtiden, och eftersom hon gillar mig så är det inga problem!
Snart ska jag träffa han syster ju och det känns bra!
Vilken lycka man har alltså.. ? ;  )

Har iallafall köpt lite nya underkläder så man känner sig lite extra snygg när killen kommer igen! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0