*Skrattar*

Hehe boys and girls.. vet ni vad jag nyss hittade?
Min gamla kamrat, och jag kom helt plötsligt på lösenordet och jag har inte varit inloggad sen 2007!
Jag var alltså tretton år gammal, och när jag kollade gamla meddelanden utbrast jag i skratt!
När jag bråkade använde jag oftast orden.
Du ditt ruttna lingon eller ap rumpa.
Men det fanns en speciell menning som jag skrev till en kille jag var intresserad av..
Han hade tjej och han var 14 medanst jag bara var 12..
Här var meddelanden jag skrev till honom när jag bråkade med han..
MOHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!! MOHAHA rätt åt dig jag lovar att hon kommer att break up me dig efter detta . du förkännar inte ens att slicka en handikapps svettiga tår
och
detsamma din äckliga ap rumpa jvet du va ja ska göra? ja  ska  säga till jessica att du raggar på andra tjejer medanst du har henne

Haha tur att man inte är så längre!
Här är en bild på mig..
12 år gammal!
Tog den från kamrat dock haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0