Snackar med Addeuz.

Återfick kontakten med en kille som bodde på ett behandlingshem/Skolhem lite längre bort än vårt behandlingshem.
Han var ute i krig och gick nära en bomb har jag för mig och förlorade hörseln..
Han pratar teckenspråk idag.
Men jag minns när vi tjejer varje onsdag fick åka ut och fika, då valde vi alltid att gå till ett vist speciellt cafe där dom satt.
Han var grymt snäll, och han planerar att komma på min fest och sedan åka hem på kvällen..
Han bor nu i Eskilstuna så det är ca en timme härifrån, och tänk er han kommer för min skull inte för festens skull. :)
Det var två år sen jag såg honom sist och jag minns och kommer alltid minnas att han knullade en ful brud på mitt behandlingshem haha!

Kommentarer
Postat av: m a t i ld a

hallihallå. är allt bra med dig? :) hoppas du får en trevlig söndag.

2010-07-25 @ 11:53:59
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad heter hon fula tjejen som han hade sex med hahaha ?

2011-04-04 @ 22:20:42
Postat av: Johanna

Vad hette hon tjejen nu igen ? :)

2011-09-28 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0