Diss lista.

Jag dissar folk som är själv upptagna med sina flick/pojkvänner och därefter dissar sina kompisar just pågrund av att hon/han vill umgås med sin partner istället FAST man bestämt träff med sin kompis.

Visst
ifall man har bråkat och behöver lösa det, men att göra det gång på gång?
i don't get it.
Men visst, jag har inte heller varit en ängel om man nu ska sjunka så långt i historian och ja jag har bett om ursäkt, men måste man dra upp en sååååån gammal historia?
Men du minns dåtiden när allt hände?
Då jag fick veta att du sagt massa saker om mig som inte var sanna.. För att antagligen rädda dig själv?

Och jag kom inte på din födelsedag nej eftersom jag mötte upp Dan av en viss anledning.
Och angående min klänning, där dissade jag faktiskt inte dig för min kille utan min mobil var helt fucked up, och den stängdes av under tidsperioder och när jag äntligen fick min mobil att starta så var du påväg hem.

Men allt innan då?
När jag fick vänta 40 minuter på dig när du låg och sov, fick till och med ibland vänta en och en halv timme utanför din port. Och ibland när du åkte iväg till S-tälje träffade en massa vidriga farliga killar helt ensam och bara stängde av mobilen utan att ens höra av dig fast du i själva verket skulle ha kommit till mig efteråt vid en viss tid.
Där satt man hemma óch var orolig för sin bästavän.
Alla gånger när vi skulle ha träffats och jag väntat på dig i liljeholmen
Om vi sa klockan två där, och jag var där men inte du så skickar jag sms och du svarade med 15 minuters mellanrum.
Antingen..
*Tåget är försenat, jag går hemifrån nu, *jag fick inte gå, *jag har inte fixat mig klart än*

Lyssna, en gång har jag valt dan före dig, av en anledning..
Men du väljer honom före mig HELA tiden.
Lite dubbelmoral att skylla på att jag väljer dan framför dig när det i själva verket är du som gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0