Hacker..

Hej på er.
Nu är jag skit sur faktiskt, min andra laptop är hackad..
Jag skulle blogga som vanligt och helt plötsligt slutar allt och fungera. Skärmen blir svart och vet ni vad som händer?
På skärmen står det.
Hey, i'm a hacker
Sen stängdes datan av, helt sjukt..
Jag prövade att starta om datan men såfort man ens rör musen så kommer massa skit upp och har fått hur mycket viruc som helst på datjäveln.
Så den måste in på lagning, får hoppas på att den går att fixa?!
Idioten har kommit åt all personlig information som jag haft på datan, filer bilder musik filmer osv..
Tur att man inte har bank via internet..
Minns ni inlägget jag skrev om den där gubben som försökte komma åt personlig info på min data?
Det kan lika väl vara han..
Gud vilken tur att man har två andra laptops här hemma då..
Såfort jag får bevis på att det är han så ska han polisanmälas för att har hackat sönder min ena data, och för att han är en pedofil..
Will tell u later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0