Hemma igen.

Hej på er.. hehe.
Tog en runda in till city, köpte med mig mcdonalds.
Mamma var riktigt full och betedde sig nästan som en fjortis hahahaha.
Sen stod en 25 årig man om inte äldre och kollade på mig, flörtade och snackade.
Han kom fram till mig och mamma och småsnackade lite tillslut sa han till min morsa att jag var läcker, och han ville ta med mig ut för att festa.
- Är det okej ifall jag lånar din läckra dotter under natten för att festa, du behöver inte oroa dig vi tar hand om henne säger han med det vidrigaste leendet.
Respektlöst oh hell yes.. Han såg för i helvete ut som günter.

Sen möter vi på Jugge Nohall, musik producent och han har varit med i en massa shower och gud vet vad.
Och självklart börjar mamma prata om min röst, att jag är jätte duktig på att sjunga osv.
Han gav mig otroligt heta tips som jag ska ta vara på.
Han berättade hur jag skulle kunna gå vidare i min sång karriär..
Hmm kanske ska skicka in några bidrag till skivbolag, värt är det iallafall.
Han sa att jag inte skulle ge upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0