Ibland så riskerar jag livet.. bara för att blogga.

När den andra datan inne är upptagen och man är bloggsugen så gör man nog vad som helst för att kunna få blogga.
Som ni vet så har jag trådlöst, dock jätte svagt konstigt nog?
Så jag sätter mig vid fönsterbrädan och hänger med benen tre våningar rätt ner bara för att få bra mottagning..
Dock så fick jag inte bra bilder på denna sugiga webbcamen just ett problem är att solen lyser och att min mobil camera är ur funktion.
treee våningar rätt ner.
Inte läskigt alls tycker jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha usch. eller jag är inte höjdrädd men rädd för att slå mig. haha (:

du hade också en fin blogg :)

taack !

2010-06-21 @ 12:26:25
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0