Jag älskar dig!

Osminkade och jätte söta.
Inte för att min kille bär smink men iallafall, ni förstår säkert!
Älskar min lille plutt.
Och ni små svartsjuka horungsjävlar kan ju bara sätta er på mitt långfinger.
Både folk som kommenterar min blogg och snackar skit, och speciellt till er som snackar så mycket skit att ni själva gör bort er hihi.
Jag vet att ni hatar att läsa detta, att ni aldrig kommer lyckas ta honom från mig.
Vet ni varför?
För jag är PERFEKT i hans ögon och det kan inte någon ändra på.
Och våra starka känslor vi har för varandra går inte att beskriva.
De ni..
Så sluta lägg ner så mycket tid på att kommentera skitsnack.
Don't play with a bitch ho know to play it better.
Hursomhelst, vi var här ett litet dag. Vi gick ner till vattnet lite, åt mcdonald's och matade varandra med jordgubbar.
Hehe.
Och myste ett bra tag.
Så livet känns underbart, speciellt när man har världens finaste kille, *host* min MAN.. Om två år!



Kommentarer
Postat av: Emil

Ha bara inte för stora förhoppningar Natta, din stolthet är också din svaghet. Var inte för säker på att han inte kan vara otrogen mot dig för det kan han, även om han säger att han älskar dig och även om han är så underbar som han är så får du fortfarande ta det försiktigt :o

2010-06-27 @ 17:02:58
Postat av: Nattie

Är det du Emil, (manga?)

2010-06-27 @ 22:05:35
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Emil

Jah då : )

2010-07-02 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0