Min dag annars..

Förrutom att datan är hackad så känns dagen helt okej.
Jag var med Felicia och vi badade i Hornstull.
Det var helt okej temperatur i vattnet så vi badade och solade i säkert tre timmar? (?)
Vi fick hur mycket flörtar som helst, men vi var INTE intresserade.
Dissade en spansk kille som ville ha mitt nummer på stranden, och tre afrikaner som stod och skrek att dom älskade oss och tyckte vi hade sexiga kroppar.
Jag- WE ARE FUUUCKING LESBIAN SO STOP LOOKING AT US U BITCH!
Han skrattade och försökte flörta,
Tills jag och felicia fick nog och kallade varandra för flickvän, vi var ju tvungna att bevisa att vi var *lesbiska* genom att bete oss som att vi var tillsammans.
Men då blev dem äckliga jävlarna mer intresserade så vi tog våra saker och då frågade den fete..
- Hey , where u going?
- AWAY FROM U sa fellan och gick iväg.
Man kan inte ens sola utan att bli störd nu för tiden. Usch..
Sen råkade fellan slå till mig i vattnet så jag började blöda näsblod..
Trodde vi iallafall..
Men det var hur länge som helst sen, varför fortsätter jag blöda än nu?
Anledningen till mitt näsblod, som jag haft fyra gånger nu idag efter slaget är på grund av att jag äter dåligt och inte pga av dig fellan.
Om jag äter så äter jag skitmat, annars så äter jag ingenting alls.
Har brist på allt, vitaminer, omega-3 all den där skiten ni vet?
Äter ingen frukost, dricker knappt ingenting osv.
Men det rann verkligen en massa blod, blev lite rädd. 
Blä..Började blöda nu vid datan också.. 
Suck nu tvingar mina föräldrar mig att äta gröt till frukost imorgon. BLÖ
Aldrig i livet.
Vem fan vill äta gröt liksom?
Vidrigt, och smakar balle..
Men dom menar på att det kan vara farligt?
Kanske kanske inte , det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0