Oh yeeeeaaah!

Lilla A tar hem tjejer OLOVLIGT fast hans mamma sagt nej, hur respektlöst är inte det liksom?!
Dan är iallafall skit förbannad, haha.. Förstår honom.
Vem fan vill ha en massa horor som kommer dit stup i kvarten?!
Hoppas Dan blir så arg så han både kastar ut horan och lilla respektlösa A ut genom fönstret.
I såna här tillfällen älskar jag dan!
Men är man liten så måste man lära sig av sina *misstag* hahahahaha.
Jag mår så satans bra när jag vet att A inte får som han vill för då blir han så jävla arg.
Det gör mig mer än glad och jag får otroligt mycket energi.

En FEEET Hiss till Dan nu.
Vilken tur jag har som blivit accepterad av hans mamma.
Hon gillar ju mig till skillnad mot någon annan.. *Vissel vissel*

Jag bakom data skärmen just nu! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrev en sak om dej i min blogg , hitta din blogg trevligt att läsa ! =)

2010-06-12 @ 09:40:37
URL: http://nadiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0