Örebro tönt!

Döda min kille?
HAHA lycka till jävla idiot.
Vet inte vad ditt problem är Jocke men något stämmer inte i ditt huvud varken då eller nu.
Lill tönten som springer runt och tar killbilder från snyggast.se liksom.
Du erkände själv hur dum du var som höll på och leka gangster och skit.
Hursomhelst när jag loggar in på Msn så ser jag ett meddelande från dig där det står följande..
*Ska jag skuta skallen av dan?*

Hur bra mår man från en skala ett till tio då?
Skaffa hjälp för helvete.

Du är blockad på MSN och jag har skrivit till Felicia vilket jävla psyk fall du är så hon lär ju inte heller prata med dig.
OCH NEJ DU HAR ALDRIG VARIT BJUDEN PÅ MIN FEST DITT LILLA SNUSKIGA ÄCKEL!

Lyckas du hitta dit så kommer både min kille och hans kompisar smutskasta dig och skämma ut dig en gång för alla, Vem vet du kanske inte ens kommer hem levande efter det?!
JÄVLA TÖNT!
Gå och skjut dig.
Såg en kommentar på min blogg från *Isak* haha, det är ingen jävla isak utan du själv som sitter och leker.
Hahahahahahah fyfan vad du skämmer ut dig feta kossa!

Du inser inte hur mycket du skämmer ut dig.
Uhhmm..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Tack. :D

2010-06-15 @ 17:21:49
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0