Piercing!

Kan inte hålla mig.
Alicia piercade tungjäveln idag och det är så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA HETT!
Skulle också ha gjort idag med henne men nej jag väntar tills jag har mer pengar.
Stackarn i början var hon jätte nervös men sen gick det ju hur bra som helst! <3
Så jag ska göra det nu med, antingen nu när barnbedraget kommer eller i juli, jag måste göra det innan jag fyller 16 och har fest.
Alltså det går inte att beskriva, så jävla sexigt.
Och inte fan ska vi berätta vart för då springer väl alla dit och ska pierca sig och då blir ju alla wannabe Alicia. :)
Det är ju inte så svårt, det är ju bara och ta en jävla nål och köra igenom så är det klart ellerhur haha!
GRRRR.. TITTA PÅ HENNES PERCING.
Me love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0