Psst..

Visste ni om att jag håller på att göra min egna låt?
Min egna text och min egna melodi.
Jag ska sjunga från hjärtat och ge allt jag har, vem vet det kanske blir mer än bara en låt?
Och den ska jag ge i present till min älskling.
Vem vet ni kanske hinner komma fram med nyheten före mig?
Men den kommer bli succe! :)
Ska be Felicia eller Alicia att hjälpa mig att klippa in allt, så det blir som en musikvideo till låten!
Jag har ju röst, jag smälter nästan själv när jag sjunger ibland i min ensamhet.
Jag kan aldrig vara seriös med andra människor i min närhet, därför ska jag sjunga den när jag är så gott som ensam.. kanske fellan eller Alicia kan vara med och Spice up the video and the song? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0