Svar på tal

Mattias om Men ursäkta mig?!:
*jaha och vad säjer ett ip?
Du är så sorglig och är sååå pinsam med ditt tjat om din kille som inte ens är din kille wake up för fan lilla fjortis som aldrig har satt sin fot på östermalm .Snart kommer sanningen om dig fram på en blogg nära dig*

Haha ja det är ju sant vad säger igentligen ett IP?
Men bara för att jag är blond så är jag inte dum. Det finns IP scrambler som du använder haha.
Hehe lite stav fel här och var till och med min killkompis i GBG med DYSLEXI sitter och skrattar åt din kommentar. Men du kanske också lider av dyslexi eller har jag fel?
Och anledningen till dina kommentar som du ger mig är pågrund av att du är utstött och mår dåligt?
Men att jag är pinsam och sorlig det tycker varken jag eller någon annan mer än du själv. Ja vännen, det är så otroligt kul vad sorligt folk som DU kan lägga ner tid på mig, som endast är en *fjortis* som du själv säger, haha så skrattretande att jag viker mig dubbelt.

*Med mitt tjat om min kille som inte är min kille*(?), haha hur ska du ha det?
2½ år nu until forever.


Jag bor på östermalm, tro vad du vill inte mina problem.


*Snart kommer sanningen fram om mig fram på en blogg nära mig?*
Lycka till med den bloggen varför skaffa en ny blogg om mig när detta är den blonda sanningen?
Ser du inte texten eller är du blind också?


Men jag vet redan vem du är. Jag säger olika till olika.
Jag är inte född igår you know.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0