Tilbaka hemma nu.

Hehe, mamma är hemma nu från Finland och kolla vad som köptes haha..


Och godis.
http://karinolofsson.se/images/2009/taxfreegodis1_33173123.jpg


Hursomhelst så var jag inne en sväng i city köpte ett litet impulsköp, ett vanligt aprikos färgat linne..
Jag bara älskar linnen, det är så .. lätt och man kan faktiskt piffa upp sig för det, hatar verkligen att klä upp mig i fåniga klänningar osv.
Tro mig jag är så onödig som slänger ner flera hundra kronor på vissa klänningar som jag ALDRIG använder.
Jag är ingen *klänning älskare*.
Och om jag går på fester (vilket jag snart ska) så kör jag på kort och rockigt, inte SÅNT skit!
Känner att jag borde köra en bloppis här på bloggen snart alltså..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2010-06-22 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0