Tjolahopp!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka igen och nej jag var INTE hemma och städade hela dagen utan jag åkte till min kille. :)
Vi mötte upp varandra i Skärholmen kysstes och var helt påklistrade på varandra, sen avbröts vi när en hel del polacker kom fram skrattandes och frågade vad vi gjorde.
Lite kul faktiskt haha!
Sen gick vi runt lite, sen träffade jag hans mamma hur gullig och söt som helst, älskar verkligen henne!

Och sen åkte jag och dan hem och myste lite.
Imorgon ska jag vara med Miss Alicia and Missiiis Felicia och vi ska väl hitta på något kul, det gör vi alltid!
Och på tisdag ska dan komma hit och sooooova.
Perfekta dagar väntar otåligt mig haha.
Nu ska jag chatta lite innan jag drar och tar bort det gamla sminket.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0