Tre år sen.

Jag sörjer, har ångest för att jag inte besökte din grav.
Jag åker dit imorgon med en blomma.
Jag kommer gråta byta ihop och kommer med mina händer att gräva upp dig.
Gräva så hårt att mina naglar går av.
Varför skulle allt hända?
Varför skulle det hända.. 12 dagar efter ditt bröllop?!
Varför skulle du dö så tidigt?!
JAG ÄLSKAR DIG.
Vill ha dig tillbaka, min älskade bror.
Tårarna rinner inombords, jag tänker på dig.
Fyfan vad jag saknar dig..
Du levde, du hängde över bilfönstret. Men snutfittorna kollade inte ifall du fanns kvar vid liv.
Jävla idioter.
Du kunde ha levt. Men dom skötte inte sitt jobb.
Gud skötte inte sitt jobb han tog den finaste människa någonsin.

Rest in Peace Özkan Basoda.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad jag tycker synd om dig, vet själv hur det är när någon riktig nära person går bort, hur mycket man gråter o hur svårt det är att glömma, man kan inte glömma det för som personen finns i ens hjärta. Man vill inte leva längre när någon nära går bort, man vill bara kunna hjälpa den, att den ska leva igen. Men shit förstår dig helt! Asså är skit jobbigt när någon riktigt nära går bort, o ens bror... :( Men vad fan ska man göra, det är skit svårt men man måste vara stark, så man klarar av det! Du har en underbar kille, han ska ta hand om dig, hjälpa dig. Du klarar det! Hoppas på att det blir bättre snart, men vet det är svårt men man måste vara stark i livet! Sörjer med dig,:( hoppas det blir bra!

2010-06-26 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0