5 olika drömmar på samma natt..

Haha lite sjuukt..

Första drömmen var att jag nathaniel Jossan och massa annat folk som jag inte känner övernattade på i en stuga på en sopptip. (?!) Då skulle vi ha gått på gröna lund men vi försov oss och kom ingenstans.

Nästa var att jag var vilse i en skog och två människor som var utklädda i björndräckter sprang efter mig dock fick den ena syn på mig och då var det två kvinnor som vill fånga mig för att jag skulle vaccineras.

Sen drömde jag om Dan  två gånger man kommer inte riktigt ihåg hur.. men inga prinsessa drömmar precis..
Suck!


Kommentarer
Postat av: Josefin r akbari

Haha. Jadu, vore in så konstigt om vi tänker på vårt past lixom :)

2010-03-05 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0