Älskling, om du ser LÄS.

Dan om du läser det här så ska du veta hur mycket jag älskar dig, lägg ner din tid på att läsa detta och jag hoppas du kan få dig ett leende på läpparna.

2008
En dag med solsken då jag och Nadia satt och gungade, solen lös i mitt ansikte och jag drog åt mig all värme jag kunde, denna dag skulle bli den bästa dagen någonsin men jag visste det inte.. än.
Nadia plockar upp sin mobiltelefon och bläddrar igenom sin kontaktlista precis som att hon letade efter något.
Hon frågade ifall vi skulle träffa någon av hennes killkompisar och jag sa ja, tänk bara ifall att jag hade sagt nej då hade jag aldrig haft dig just här och nu.
Den Tredje April.
Vi ringde dig och jag fick prata med dig och jag blev så inspirerad av din fina röst jag blev glad inuti, hursomhelst vi bestämde en träff klockan tolv i Skärholmen vid Lidl och när vi åkte dit började jag nästan ångra mig pga nervösitet. Men sen ser jag en kille bland alla andra människor som var så speciell. Där stod Du.
Du hade på dig en röd tröja och 96 byxor, du hade satt rätt mycket wax i ditt svarta hår, när jag mötte dina ögon blev jag som spagetthi, dem hade en blandning av blått och grönt.
Jag räckte fram min hand och sa blygt och Snabbt Nattie, dina ögon kollade på mig och jag ville bara för rodnade.
Jag minns ännu idag ditt SMS jag fick sen efter vi setts som jag skrattar åt idag.
*Fan du e snygg tjej jag dreglar när jag ser dig.* mottaget 12:10.
Din svenska var lite rolig på den tiden men ja jag var inte så snygg just då, min klädstil var hemsk!
Skitsamma..

Tiden gick och vi blev ett par, Du&Jag.
Du minns ju hur jag var mot dig på den tiden, alla sommar kvällar ihop.
En speciell kväll då vi kollade på stjärnorna vid Hallunda IP då höll min hand och vi bytte bilder du höll om mig.
Just den tiden kände jag mig NYKÄR och jag kände mig så pirrig varje gång vi skulle träffas att jag höll på att svimma.
Vi brukade mötas vid Resturangen där du jobbade, du välkomnade alltid in mig och med kärlek värmde du ihop kebab och lagade all sorters maträtter.
Jag minns första gången jag fick pussa dig, jag blev så ivrig att jag trodde marken skakade. Du skulle bli mitt allt det kände jag inuti mitt hjärta.
Jag minns alla nätter som vi har varit med varandra och jag vet hur glad jag var första gången jag hörde att du sa att du älskade mig.
Jag var så himla lycklig dina ögon dina läppar och din kärlek!
Tack kära gode GUD för att du kände samma som jag, det kallas tur!
Jag var med dig nästan varje dag under hela sommarlovet..
Jag kände redan nu hur mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare för dig..

2009

Det här året var inte alls som året innan utan saker utvecklades mer och mer för varje dag mellan oss.
Vi bråkade mer än vi var sams, och du var ofta ledsen för din familj och saknaden av din mor.
Vi gled ifrån varandra väldigt mycket och träffades då&då.
Men senare in mot året så blev det mesta bra igen och vi gick djupare in i förhållandet, jag älskade dig mer nu och tog väldigt mycket åt mig för vad du sa till mig och för vad du gjorde. Jag ville gärna vara nära dig och vara med dig och det fick jag!
En dag minns jag.. du var så kärleksfull denna dag, det var början på sommaren.
Du ville att jag skulle komma till Skärholmen och det gjorde jag, du bjöd på glass och vi la oss i gräset och du sjöng för mig och för folket som gick förbi, denna tid saknar jag så mycket!
Du pussade mig och mitt blod pumpades snabbare och snabbare jag kände mig lycklig.

Sen den hemska dagen då du skulle resa iväg till Irak i två månader.
Den dagen träffade jag dig för att ge dig en Darin Skiva som du skulle ge någon.. minns inte vem.
Hursomhelst så satt jag i ditt knä den dagen och jag pussade dig hela tiden, jag ville inte att du skulle åka iväg. Jag var rädd att du inte skulle komma tillbaka eller att du skulle råka illa ut där borta, du sa att du var tvungen att gå och jag blev så ledsen först och du tittade på mig och jag gick du lovade att höra av dig när du kommit fram.
Den natten grät jag och sprang ut såfort jag såg ett flygplan, jag grät och grät och grät.
du hörde inte av dig och jag visste inte varför, kanske för att du inte hade tid.
Så jag umgicks med din kompis och fick ditt nummer så jag smsade direkt.
En månad senare är du tillbaka och jag längtade ihjäl efter att få träffa dig!
Runt augusti och sen tidigare planerade du och jag att vi skulle förlova oss och då kände jag att det här var på riktigt.
Jag ville det hela tiden.
Och du lovar mig det än idag.

2010

Under det här året har inte så mycket hänt.. för min del, men för Dan har mycket bra hänt.
Hans mamma kom hit för två veckor sen, och jag är så glad för honom.
Hans bror är också här och hans två systrar ska också komma snart, jag känner glädje för honom!
Men mycket ska hända detta år.. Tro mig.

Jag älskar dig Dan ingen annan, det är du&jag mot världen.
Du är min luft du är mitt allt.
Dina kyssar får mig att sväva.
Det finns bara en som jag älskar och det är Du.
Xoshm dawey dla.

Det är du&jag fattar du?
Du&jag mot allt!

Här är en bild på Dan och hans bror och hans två kompisar. Killen i svart tröja är min babe!
Kommer alltid kämpa för dig..
Jag lever för dig!


Förlåt om du blir sur nu för denna bild men..jag älskar den o de gör Felicia också ellerhur? ;)
Psst visste ni att han är en mästerkock? Han gör god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0