Det blir stenhård träning nu!

Jag ska börja träna med dan nu efter påsklovet, det känns underbart skönt att komma i gång med det!
När man tränar med en kille som han så kommer allt gå bra, om jag inte kommer dö bara efter att ha sprungit en halv kilometer.
Och redan nu kan man ju lugna ner sig med godis och chips? ;)
Pratade just med han och det var ju hans ide, så mycket som jag klagat hehe!
Annat som nutrilett och piller fungerar inte och desvärre inte att svälta sig, man går bara mer upp i vikt av det.
Jag kommer inte ångra mig och det blir säkert roligt att träna med honom!
Så efter denna helg ska jag försöka att lugna ner mig med skitmat och annat onyttigt! :)
Bildproblem, dålig kvalite o man ser knappt nåt
men DE SKITER JA I :D
NATTIE NATTIE Sweden.


Kommentarer
Postat av: lovisa

härligt att du är e

peppad till att börja träna:D vad ska du träna?:)

2010-03-29 @ 17:38:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0