God morgon.

Hej på er!
Nu är jag vaken iallafall efter en natt.. som jag inte lyckats sova ordentligt under.
Men men.. Jag slängde just i mig lite youghurt och ja det räcker för min del ska snart gå ut och *få lite frisk luft*.
Bogdan kunde inte ses igår, han hade tydligen krockat med bilen och brytit benet.
Men lagen säger.. Att man inte får köra bil när man är 16 år så jag bryr mig inte, för det var inte mitt problem ;)
Oups.. Elakt.
Men sen skulle jag ha träffat Dan men jag gjorde inte det för jag var så himla förbannad så ifall jag hade träffat honom hade jag flippat ur och blivit ännu argare.
Så åkte han iväg till sin kompis och Akam ringer till mig och frågade varför jag inte kom och jag orkade inte förklara mig så jag sa bara att jag var upptagen.
Sen åkt jag till Dans kompis och sen åkte jag hem, men då tyckte Dan att jag svikit honom för en sak..
Han kallade mig för att ha ljugit, men jag ljög inte utan jag undanhöll sanningen lite på sidan.
Sen var iallafall dans kompis tvungen att ringa upp honom för dan var skit arg på mig.. och trodde saker som INTE är sant.
Sen ringer han upp runt fyra ungefär (dans kompis) och förklarar att allt löst sig, att han hade berättat för Dan exakt vad som *hänt*.
Och sen löste det sig.. tror jag.
För sen blev jag sjukt trött och ville sova,
SVIKAREN VILLE SOVA.
Och det gjorde jag fanime också, utan att bry mig om vad som då skulle ha hänt.
Seriöst fyfan vad äckligt sån person är jag inte verkligen inte någonstans och om han tror det så är det inte mitt PROBLEM.
Och jag vet bäst vad jag gör och inte han, så han borde inte bli så upprörd!
Whatever nu skiter jag i det, nu ska det gamla sminket av!
Förresten vad gjorde ni igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0