Godmorgon!

Eller nja inte direkt..

Jag har varit vaken sen klockan halv tolv tror jag, Jag & Älsklingen brukar vakna samtidigt..
Men det är rätt mysigt.
Igår kom han och jag trodde faktiskt inte att han skulle ha kommit eftersom vi tjaffsade innan men runt åtta var klockan när han kom.
Och när han kom blev jag lycklig igen..
Vi kollade på Action film och låt mig säga att den var helt OK för min del, jag brukar inte gilla såna filmer sen låg vi i sängen och kramade varandra, och helt plötsligt började han prata om sitt liv, hemska saker som har hänt under hans tid påväg till Sverige. Jag tyckte det var jätte jobbigt att höra och fick tårar i ögonen men det är inget jag tänker skriva ut i bloggen, saker som han säger till mig stannar hos mig.
Åh vet ni jag älskar att få umgås med honom han är så rolig att få vara med sen så är han lätt att prata med och tro mig han är romtantisk!
Bara att han har svårt att visa det inför andra.. hehe.
Men sen..
Tack så otroligt mycket till alla som fanns där för mig under den jobbiga perioden men nu räcker det!
Jag ska SLUTA tro på allt jävla skitsnack hör ni det?
Jag har varit lättlurad och gått på en hel del skit som ni vräkt ur er men det tar stopp här & nu.
Jag kommer blocka vart enda jävel som snackar om min kille, saker som inte är sant så nu vet ni det.
Aja nu ska jag duscha.. det behöver jag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0