Godmorning! ;)

Godmorgon
Whatever..
Jag fick en länk av en killkompis igår på Facebook om ett SKITLÄSKIGT spel, det handlade om Hostel.. för er som har sätt den så vet ni ju hur äcklig filmen är..?
Man såg bilden som verklighet och det var grymt hemskt jag skrek till flera gången och spelet öppnar efter klockan sex på kvällen plus att det är 18 års gräns på spelet.
Det hemska är att webbacmeran fotas automatiskt när man blir rädd och mina bilder blev ingen vacker syn!
Hehe.
Nej men nu ska jag om ca tio minuter hoppa in i duschen sminka mig osv..
Så vi hörs sen
PUSS!

Kommentarer
Postat av: aangeliinaa

jo de bra :) <3

2010-03-04 @ 12:10:06
URL: http://angiies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0