Godnatt nudå.

Ska sova för tro mig I need it!
Jag önskar bara att jag kunde men alla mina tankar tar över och då hålls jag vaken, jag önskar att vissa människor kanske kunde vara lite mer seriösa med samtal delvis.
Efter idag så vet jag att jag aldrig någonsin skulle kunna leva utan dig.
Men du litar inte på mig längre och börjar därför ändra attityd till att jag inte ska bry mig om vad du gör och att han själv gör som han vill men sen kan det vända och han..
Jag vet inte det är sant dom Du säger, saker och ting förändras både positivt och negativt men jag känner bara negativt. Du säger att du känt en sorts av smärta hela tiden, dock att jag förnedrat dig för din längd och att jag kollar på allt och alla utom dig när vi är ute tillsammans.
Du började fundera på ifall jag inte var nöjd med dig..
Och det stämmer inte!
Jag älskar dig för den du är och du är min kille och ingen annans. Jag är så nöjd med dig så det finns inte ord.
Men nu tänker jag ligga lågt, vill inte förlora honom som jag höll på att göra idag redan efter en minut såg det ut som att jag sniffat droger.
Så jag kommer att ge detta ett försök att gå efter vad han vill och se ifall det fungerar.
Jag behöver en lång ögonkontakts diskution med honom, och försöka ta det så lugnt och vuxet som möjligt.
Och det händer ju dock redan imorgon
Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0