Irritations inlägg, behöver INTE LÄSAS!

Lite för privat för er bloggläsare men tycker att det gick allt för långt.
Vill kanske ta en blogg pause.. men återkommer med det imorgon!
Felicia vet det mesta eftersom jag berättade på MSN men hon har inte hört det nya..
Heartbreaking.
Tack till Bogdan för att du har lyssnat men det räcker, det blir allt för privat för din del!
Jag känner för att skriva ut allt här men kan bara inte, det är för privat pga av vissa olämpliga som läser min blogg.
Suck suck suck!
Imorgon återstår yttligare en skit dag, säkert kommer den där satans solen titta in genom mitt fönster och nu är det är så att min gardin stång har gått av på mitten så jag kommer fan tejpa upp en filt!
Imorgon ska jag sova hur länge som helst med en AVSTÄNGD mobil så ni som försöker nå mig vet om det.
Och nej jag är INTE tillgänglig för att träffas heller känner bara för att flytta upp till yttre rymden och bosätta mig där utan så mycket som en fluga till sällskap!
PJUH!
Nu ska jag sova.
Förlåt om ni också smittades ner av min jävla irritation.
Inte mina problem att jag är så förbannat sur.

Fellan på vänster Jag i mitten och Olivia på höger sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0