Har ni någonsin hört en räv SKRIKA?

Det har aldrig jag hört.. eller ens sätt.
Jag har bott i Sverige under hela mitt liv men aldrig sätt en räv, men just nu för ca tio minuter sen hände en ganska cool sak..
En räv stod och GALLSREK utanför vårat fönster jag var tvungen att gå att kolla för tro mig det lät som människo skrik men blev chockad när jag såg räven springa runt i buskarna.
Både jag och min pappa som dock låg och sov VAKNADE av skriken, grymt höga var dem!
Öhm.. Eftersom klockan är fyra snart så undrar jag varför jag ska sova?
Suck jag går väll upp och dricker typ varm chocklad eller nåt och väntar på att tiden ska rulla.
Helt ärligt så blev jag så inspirerad av räven att jag smsade till The Boggie man men han sover väl tungt i sin säng..
Well well..
Godnatt på er alla andra! <3

Kommentarer
Postat av: desiree´ barbies kommpis

tja de e dessis kommpis;) omru visar hur du lägger mascara kan jag hjälpa dig få mer bloggläsare!

2010-03-04 @ 17:45:40
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0