Kom nyss hem!

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering jag har varit med min kille exakt hela dagen!
Och låt mig säga att det var det helt UNDERBART.
Vi möttes upp vid tunnelbanan och sen gick vi hem till honom, han var grymt trött så han somnade direkt och då passade jag på att plugga lite grann, sen kunde jag inte låta bli att pilla på honom haha.
Så han vaknade till min älskling, han låg där så jävla fin!
Vi myste tillsammans och sen så lagade han mat åt mig det var otroligt gott om jag ska vara ärlig mot er.
Och jag tyckte att jag åt så jag sprack, han plockade massa innehåll bla sallad bröd kyckling osv sen så matade vi varandra med ren kärlek så himla underbart.
Jag längtar ihjäl mig tills den dagen vi flyttar in tillsammans och det är inte såå långt kvar men tro mig det är redan spikat och klart.
Hursomhelst..
Vi låg och pratade om minnen vi slogs med varandra och ja jag älskar den sidan han visar för mig och jag saknar honom redan, fan!
Men skitsamma nu tänker jag inte skriva mer , Godnatt på er alla blondiner ! ;)
OLD PIC.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tycker du desiree är ful??

2010-03-14 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0