Lösenords skydd!

Hej på er!
Förlåt ifall ni inte kunnat gå in på min blogg under dagen men hade satt lösenord på den pga av vissa viktiga skäl,
Men nu är det ju så att jag inte vill förlora alla mina fina läsare så ifall ni vill fortsätta läsa min blogg, kommer ni få en chans nu, läs text under!

FÖR ER SOM FORTFARANDE VILL LÄSA MIN BLOGG!
Jag är tvungen att göra det här för att det finns stalkers som läser min blogg vart enda dag, och som dock bara kan dyka upp sådär på stan och lite annat. Tro mig även om jag inte är en *känd* bloggare så finns det galna stalkers överallt. Och just dessa människor vill jag inte ska få läsa min blogg.
Hoppas ni förstår!
Så det ni får göra är att skicka ett mejl till min blogg msn [email protected] och fråga efter mitt lösenord och användarnamn, om ni inte gör det kan ni inte besöka min blogg och det kanske vore trist.
Länka gärna med er blogg också så jag kan läsa den.
Och skynda er på, snart låses min blogg igen för all evightet.
Obs, accepterar inte folk som addar mig på msn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0