Måndag eftermiddag..

Tjenare sötnosar!
Jag kom nyss hem från skolan och jag har inte så mycket att göra just nu så jag har dock inte så mycket att säga nu heller men ville bara uppdatera mig lite grann :).
Måste bara säga att jag faktiskt längtar jätte mycket efter min kille men ja vi lär väl ses snart antar jag.
Åh en annan sak som gör mig glad är solen, så häärligt med sol och vi får hoppas på att all snö smälter bort liksom.. man börjar redan tänka på sommaren och allt!
Suck jaja! :)
Vi hörs sen..
HEMSK utväxt o allt är bara fel på denna bild men klaga inte tack :P
Har inget annat att bjuda på .. så det är bara att *gilla läget*


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska eller har du tagit studenten? :)



svar: att jag har försovit mig till ett prov? haha ja, det hände i fredags förra veckan, men jag kom till skolan som tur var ca en timme innan provet började :)

2010-03-08 @ 17:02:14
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: Malin

Brukar du tänka högt för dig själv? :)

2010-03-08 @ 18:17:15
URL: http://labiosrosados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0