Mina känslor.

ja det blev inte så lång *bloggpause*
Skulle inte klara mig utan min blogg, seriöst.
Jag älskar att kunna skriva av mig osv så nej nu ska jag ge igen för min dåliga uppdatering, ellerhur? 
Hursomhelst så den här helgen har inte varit den bästa vill säga.
Jag har tjaffsat en hel del med min pojkvän och det var nära sitt slut igår, men han ville fortsätta kämpa. 
Men idag så vet jag inte vad jag vill.
Jag vet att han vill ha en chans till för att försöka men jag vet inte längre och jag ska träffa honom idag.
Jag känner mig ledsen och ja det är han som får mig att bli ledsen och ibland undrar jag vad jag håller på med, varför jag är med en person som inte förstår mig.
Det är en tanke som slår mig, varför?
Jag tycker inte att det är lämpligt att skriva ut just varför vi bråkar men nu vet jag inne i mitt hjärta att allt är skit.
Det är bara han som inte förstår det.
Fan om man bara kunde bli liten igen och inte bry sig om så mycket som ett SKIT!
Jag är så trött på allt som händer runt omkring mig.
Tänk att denna människa kan förändra mig så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0