Nattlivs bögen!

Låt mig presentera Nattlivs bögen Ralle! ;)
Addar min Facebook för att spela maffia och spela kaxig, tycker så synd om denna lilla ouppfostrade pojke.
Han tror att han är så otroliiigt jävla snygg men han ser mer ut som något min katt spytt upp.
Fem olika anledningar till att inte lära känna just Han.

 Han är mongolid i huvudet.

 Ful som stryck.

 Snackar så otroligt mycket skit, till och med så han börjar tro på sina egna patetiska lögner.

 Han skryter om saker som aldrig skulle hända honom ;)

  Och sist men inte minst så råkar denna kille vara bög. Han får inga tjejer så han kan inte få mer än sin högerhand, om han inte är oskuld.. vilket jag har hört ;).

I mean look at him, stinker bög genom dataskärmen för i helvete! 
Och du en sak.. sluta snacka skit om min kille din advensjuka fula f!tta. Dags och hitta en ny hobby kanske ;)?



Kommentarer
Postat av: J

Fuck Ralle! Raggar upp varenda jevla tjej på pea!

2010-03-16 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0