Ord som snart blir Sanning Baby!

Jaja jag orkar inte känns som jag behöver lite OMVÄXLING i mitt liv.
Så jag var ledsen i natt du sa att jag inte skulle skriva till dig och bland annat att hade tagit bort dig på Facebook vilket jag INTE gjorde!
Sen slutade du svara och jag blev helt galen och började SMS bomba dig vilket gjorde att du tog upp telefonfanet.
Jag bara fick ett anfall och skrev ut alla mina hatkänslor för dig, varför snackar folk så grova saker om just dig?
Såfort jag pratar om det vill du inte lyssna vilket gör att jag drar mig till mina killkompisar.
Igår pratade jag med B i över en timme och fyrtio minuter.
Och bland annat en tjej som jag pratat med över internet, grymt skön!
Dem båda fick mig le och skratta vilket kändes helt underbart!
Och nu vet jag vad jag ska göra , jag tänker inte SMS:a dig, endast om du gör det.. But hurry up honey, du har inte mer än 62 timmar på dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0