ren text med rent allmänt skit.

Seriöst kan inte sova hur mycket jag än vill, helt sjukt. Lyssnar på lite hiphop musik och ligger nerbäddad.
Folk skriver på Msn men tro mig har ingen lust att svara, känns som en sån där typiskt jobbig dag.
Känner mig allmänt tråkig och har ingenting för mig just nu heller är typ sjukt rastlös?
Försöker redan planera upp för helgen och jag tror jag ska träffa en av mina gamla bästa killkompisar på fredag, minns att han bjöd mig på grönan två gånger och säkert trettio gånger på bio?
Min gamla tjejkompis ex haha vilka tider vill inte hänga ut fnasket men whatever om hon ringer till mig och kallar mig för saker so i don't care, sen så vill hon bli min kompis?
Åh jävla korkade fjortis!
Sen har ju jag och dan våran två års dag på lördag redan fyfan så snabbt tiden går?
NÄÄ nu har jag inget att tillägga..

bleh bleh.
puss höres snart igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0